Fellowes Powershred LX25 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fellowes Powershred LX25 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Manond123 27-08-2023

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Nadat het product binnen kwam om te testen,pakte we hem meteen uit. Het product bestaat uit 2 delen dus makkelijk in elkaar te zetten. Het gebruik van de versnipperaar is makkelijk. De versnippering gaat snel en kundig

Pluspunten

• Snelle versnippering
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige handleiding

M******@h********** 26-08-2023

Handige versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Deze papierversnipperaar is makkelijk.voor gebruik in huis. Een aantal vellen kun je tegelijk in het apparaat doen, maar meer dan 4 wordt lastiger.
Tijdens het testen heb ik gemerkt dat nietjes heel fijn kunnen blijven zitten.

Pluspunten

• Compact
  • Handig in gebruik
  • Nietjes laten zitten

Minpunten

• Niet te veel vellen in 1 keer

MichelleW 26-08-2023

Compacte en krachtige papierversnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Afgelopen weken heb ik de fellowes Powershred LX25 papierversnipperaar mogen testen. Bij het ontvangst van deze papierversnipperaar was ik direct enthousiast over de compactheid en stevigheid van het product. Ik heb hem getest bij het thuiswerken en ik merkte dat hij bij 1-2 vellen papier gemakkelijk het papier versnipperde. Bij 3-6 vellen papier ging het iets langzamer, maar nog steeds prima. Wat ik erg fijn vind, is dat de papierversnipperaar zonder moeite ook nietjes en paperclips verwerkt. Ik ben erg enthousiast over dit product omdat het een krachtige machine is en weinig ruimte in beslag neemt.

Pluspunten

• Compact
  • Verwerkt ook nietjes en paperclips

Annelies van 't Hof 26-08-2023

Prima versnipperaar voor thuis en op kantoor.

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Nu 2 weken in huis en al flink wat papier versnipperd.
Apparaat werkt snel en versnipperd heel goed.
Kan prima 6 vellen per keer aan en nietjes is geen probleem.
Hij is snel en makkelijk in het gebruik.
Opvangbak had voor mij wat groter gemogen.
Op tijd leeg maken anders springen de snippers eruit als je het deksel op til.
Er is olie nodig om te smeren dit zit er niet bij en moet je apart aanschaffen.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Versnipperd uitstekend
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Olie nodig

pzwiers 25-08-2023

Mooi design versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Ik heb de papierversnipperaar verkregen om te testen.
Inmiddels heb ik de versnipperaar een aantal weken in bezit in het kantoor van mijn collega en ik.
Het voldoet zeker aan de verwachting. Wij hoeven niet al te veel te versnipperen en hebben doorgaan 5 pagina's tegelijkertijd gedaan, bij meer pagina's dan wordt het wel wat lastiger. Voor hele boekwerken dan niet echt geschikt, maar voor minder papier zeker een aanrader. Pasjes hebben we niet getest.
Ik ben vooral blij met het design uiterlijk, hierdoor stoort het totaal niet in de ruimte en voegt zelfs iets toe.
Installatie is zeer eenvoudig en bestaat uit 2 vaste delen, de bovenkant de versnipperaar en die klikt op de bak. De bak is erg licht waarbij legen ook geen problemen geeft.
Voor ons doel: circa. 100 pagina's op weekbasis vernietigen, voldoet hij zeer zeker.

• Eenvoud
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• tot ongeveer 6 papieren tegelijkertijd

f******@m***** 25-08-2023

De alles versnipper

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Inmiddels test ik hem twee weken, heb de nodige A4 papieren verslingerd.
Dit doet de Fellowes met gemak en het geluidniveau is acceptabel.
Boven de 4 vellen krijgt hij er wel moeite mee en heeft toen 1x een vastloper gehad.
Het verwijderen van het vastgelopen papier gaat gemakkelijk, je laat de versnipperaar de andere kant op draaien en dan komt het vastgelopen papier weer terug naar boven.
De opvang bak is ruim voldoende.
Jammer dat er niet standaard smeerolie word meegeleverd.

Pluspunten

• Klein compact
  • Acceptabel geluidsniveau
  • Snippers zijn niet meer leesbaar

Minpunten

• Smeerolie had erbij gemogen

e***************@t********* 25-08-2023

fijne versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Een versnipperaar die er netjes uitziet. Hij is makkelijk in gebruik en heeft een fijne bak die zichtbaar. Hierdoor weer je snel wanneer de bak vol is. Er kunnen 6 vellen per keer maar als je er meer dan 1 instopt heeft hij er toch wat moeite mee en gaat het steeds langzamer. Ook blijft er geregeld papier aan de messen hangen, zelfs als de bak nog lang niet vol is. De bak legen gaat makkelijk maar door de kleine snippers stoft het wel een beetje. Een fijne versnipperaar voor af en toe een vel maar met meer vellen tegelijk soms minder handig.

Pluspunten

• venster voor bak
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• papier blijft vastzitten

a************@l****** 24-08-2023

Fijne versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Ik had de eer om deze papier versnipperaar te mogen testen. Mooie luxe uitstraling en mooi compact. Makkelijk aan te sluiten en erg simpel om te gebruiken. Je kan een aantal blaadjes er tegelijk in stoppen en zelfs pasjes kan hij stuk maken. Tijdens het versnipperen maakt hij wel wat lawaai maar is niet storend.
Ik ben erg tevreden over dit product en werkt zoals het moet.

Pluspunten

• Verscheurd snel
  • Werkt zoals het moet!

Minpunten

• Maakt wel wat lawaai!

Anne30787 24-08-2023

Versnipperen op een veilige manier

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Probeer je papieren die je wilt versnipperen niet op te sparen, want bij vier minuten intensief gebruik, moet deze papierversnipperaar twintig minuten afkoelen.

Maar ga maar eens 4 minuten hardop tellen: dat is best wel lang. Daarom geen heel groot minpunt.

Dik pluspunt tijdens het testen van dit product, is de manier waarop het papier wordt versnipperd. Geen reepjes, maar heel veilig echt in stukjes. Ideaal voor zeer privacygevoelige documenten.

Pluspunten

• Versnipperd zoals het hoort

Minpunten

• Wordt snel te warm

Anne 24-08-2023

Super goed apparaat

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Wow wat is dit een goede papierversnipperaar voor mijn thuiskantoor. Al enige tijd ben ik op zoek naar een papierversnipperaar zodat ik de papieren van de bank en andere dingen goed kan verscheuren. Deze helpt mij enorm en gebruik hem ook dagelijks. Hij staat onder mijn bureau, een mooi apparaat die past in je thuiskantoor. Ik ben mega tevreden over het apparaat en doet wat je verwacht van een papierversnipperaar. Tijdens het testen merkte ik wel dat die wat lawaai maakt, maar ik stoor me hier niet aan zolang die maar doet wat die moet doen. Kortom, ik kan hem iedereen aanbevelen.

Annelies van 't Hof 23-08-2023

Prima versnipperaar voor thuis en kantoor.

Geschreven voor: Fellowes Powershred LX25

Prima versnipperaar, inmiddels 2 weken in huis en 3 vuilniszakken met snippers rijker.
Mooie vormgeving.
Voor thuisgebruik en kantoor een prima apparaat.
Snelle doorvoer van 6 vellen en worden goed versnipperd.
Opvangbak niet te vol maken anders springen de snippers eruit als je het deksel op til.
Olie is nodig maar niet meegeleverd.

Pluspunten

• Mooi formaat
  • Werkt snel
  • 6 vellen per keer
  • Versnipperd goed

Minpunten

• Olie nodig